Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Barvna paleta buč zajema vse od svetlo zelenih odtenkov do svetlo rumenih, uživamo pa jih lahko kuhane ali surove. Buča je užitna v velikosti nekje do 20 cm, večje več niso najbolj primerne za pripravo jedi. Ena od prednosti te rastline je, da nam v kuhinji lahko nadomesti druga jedila, bogata z ogljikovimi hidrati in maščobami.

Koristi buč
Pospešuje prebavo
Buče so dober vir vlaknin, ki prispevajo k dobri prebavi. K temu pripomore tudi visoka vsebnost vode.

Preprečuje dehidracijo
Bučo sestavlja več kot 95 % vode, vsebuje pa tudi veliko elektrolitov. Oboje pripomore k dobri prebavi in blagodejno vpliva na lep videz kože.

Uravnava raven holesterola
Visoka vsebnost vlaknin ter vitamina A in C uravnavajo raven holesterola v krvi.

Bogat vir antioksidantov
Antioksidanti so snovi, ki ohranjajo zdravje celic v naših telesih. Največ jih najdemo v lupini buč, zato ti priporočamo, da v kuhinji uporabiš prav vse dele te rastline.

Kako pripraviti buče?
Pečene rezine buče
Rezine buče razporedi na pekač in jih prelij z naslednjo mešanico: beljak jajca, nekaj mleka, pest nastrganega parmezana in pest krušnih drobtin ter začimb po okusu. Počakaj 25 – 30 minut in odlična priloga polna vitaminov, ki bo všeč celo tvojim otrokom bo pripravljena.

Bučne »testenine«
Če želiš zmanjšati količino zaužitih ogljikovih hidratov, poskusi bučne testenine. S pomočjo strgala za trakove julienne nastrgaj meso buče in si pripravi trakove, ki jih pripraviš kot špagete. Popraži jih na olivnem olju z malo česna 5 – 7 minut, da ostanejo al dente in jih postrezi s svojo najljubšo omako.

Solata iz svežih buč
V posodi zmešaj tanke rezine buče, nekaj listov mete, koper, mlade čebule in sira feta. Dodaj sok limone, olivno olje, sol in poper in enostavna ter izvrstna solata je pripravljena!