1846. - rodi se ustanovitelj podjetja Julius Maggi
Julius Michael Johannes Maggi, ustanovitelj blagovne znamke MAGGI, se je rodil 9. oktobra v mestu Frauenfeld v Švici. Kot energičen mladenič s podjetniškim duhom je svojo poslovno pot začel pri 23 letih, ko je prevzel vodenje družinskega posla, in sicer mlina v mestecu Kemptthal v bližini švicarskega mesta Zürich, ki je postal osnova za globalno blagovno znamko MAGGI.
1882. - Julius Maggi začne izvajati poskuse, s katerimi želi izboljšati zdravje delavcev
V tem času je Julius Maggi spoznal, da delavci zaradi pomanjkanja časa in denarja ne zaužijejo dovolj hranilnih snovi, zato je začel z dr. Fridolinom Schulerjem iskati metode za izboljšanje prehranjevalnih navad delavskega razreda.
1884. - MAGGI začne prodajati prvo moko iz stročnic
Prizadevanja za izboljšanje prehranjevanja so v nekaj letih privedla do prvega izdelka MAGGI: moke iz stročnic, ki je bila velik uspeh. Prva moka iz stročnic je nastala, ko je Julius Maggi spoznal, da obstaja potreba po izdelku, ki delavcem zagotavlja zadostno količino hrane in hitro pripravo. Tako je nastal MAGGI, ki je spremenil način kuhanja milijonov ljudi.
1886. - MAGGI začne prodajati vnaprej pripravljene juhe in začimbo MAGGI
Začne se trženje dveh najpomembnejših izdelkov MAGGI: juh in tekočih začimb. »Pripravljene« juhe so sčasoma nadomestile moko iz stročnic. Tekoča začimba MAGGI v značilni rjavi steklenici je doživela takšen uspeh, da so začimbni rastlini luštrek, ki ima podoben okus, začeli praviti kar „MAGGI rastlina“.
1887. - dobrodošli v Nemčiji
Prva nemška podružnica podjetja MAGGI je bila odprta v mestu Singen v pokrajini Baden. Na začetku je stekleničke s tekočo začimbo MAGGI polnilo le sedem delavcev, in sicer za 80 pfenigov na dan, kar je bilo v tistem času najvišja plača.
Prvotna zgradba Juliusa Maggija, v kateri so polnili tekočo začimbo MAGGI v Singnu od leta 1887, je dobila ime »Gütterli-Hüsli«. Nemški izraz »Gütterli«, ki je označeval tipične kvadrataste rjave
stekleničke iz tovarne, se je hitro razširil po Singnu. »Gütterli-Hüsli« je še vedno na istem mestu, od leta 1966 v njem domuje muzej MAGGI.
Nekajletni rezultati in zaupanje v potencial izdelkov MAGGI so Juliusu Maggiju dali pogum, da se je v prihodnjih letih razširil tudi na mednarodni ravni. Julius Maggi je odprl podružnice v Parizu, Berlinu, na Dunaju, v Begrenzu, Londonu in celo v ZDA.
1889. - tovarna MAGGI
MAGGI postane trgovinska družba z imenom MAGGI tovarna hrane. Ta poteza je bila del širitvene strategije za pridobitev več kapitala.
1899. - začetek proizvodnje tekoče začimbe MAGGI v Singnu
Podjetje za polnjenje v Singnu začne proizvajati tudi tekočo začimbo MAGGI. V le dveh letih število zaposlenih naraste na 450 ljudi.
1900. - Julius Maggi registrira svoj podpis
Julius Maggi je v več državah registriral svoj podpis in različice svojega imena. V Švici je zaščitil najmanj 18 različnih različic svojega imena, od Magi do Magique, da bi preprečil razširjanje morebitnih posnemovalcev.
1908. - čarobna začimba za juhe in omake
Pojavila se je MAGGI kocka ali bujon kocka. V nekaterih državah je ta izdelek postal tako priljubljen, da je postal kar del domače kulinarike. Okoli leta 1910 je bila bujon kocka približno 30-krat cenejša od kilograma mesa za juho.
Takratni odnos podjetnikov je bil za današnji čas precej nenavaden; Julius Maggi je vedno želel najboljše, in to ne samo za potrošnike, temveč tudi za svoje zaposlene. Zato je zanje postavil kantine,
sistem zdravstvenega zavarovanja in počitniške hiše
1912. - slovo Juliusa Maggija
Po smrti Juliusa Maggija se je družba preoblikovala v holding z imenom Allgemeine Maggi-Gesellschaft. Ta faza je bila ena najpomembnejših v zgodovini podjetja.
1947. - MAGGI praznuje 50 let
Na svoj 50. rojstni dan se je MAGGI združil s Skupino Nestlé in tako postane Nestlé Alimentana. Združitev je bila logičen korak, saj sta bili obe podjetji iz Švice in sta si delili isto vizijo o hrani.
1954. - MAGGI Fondor je lansiran
Začnejo prodajati začimbo v prahu MAGGI Fondor, ki je zelo preprosta za uporabo in je bila prej na voljo v kockah. Zdaj je na voljo v novi in preprosti embalaži. MAGGI klasiki, in sicer goveja kocka (1950), univerzalna začimba Fondor (1954) ali bistra mesna juha (1955), so nastali v 50. letih 20. stoletja.
1958. - jedi, pripravljene v le nekaj minutah
MAGGI vstopi v svet azijske kuhinje z jedmi, ki so pripravljene v le nekaj minutah: prvi jajčni ravioli za takojšnje uživanje iz pločevinke, ki jim sledijo še testenine in druge podobne jedi, tako postanejo najljubši obrok več tisoč študentov.
1974. - Rodi se skupina izdelkov MAGGI Fix
Golaž Fix je prvi MAGGI Fix izdelek, ki je bil predstavljen. Ti izdelki združujejo znanje o receptih in preprosto ter varno pripravo z možnostjo številnih variacij.
1979. - 5-minutne juhe
Topel obrok v le petih minutah – ne da bi umazali ploščo. Priprava 5-minutnih juh je omogočala prav to. Od zdaj naprej je bilo treba le odpreti pokrov, dodati skodelico tople vode, počakati pet minut, in že ste lahko uživali v okusnem toplem obroku.
2007. - Klasična začimba MAGGI praznuje 120 let
MAGGI Wort je z nami že 120 let. Med ljudmi je prav tako priljubljena kot na začetku, njen recept pa je še vedno skrivnost.
2010. - „Sočne jedi“
„Sočne jedi“ je moto še ene novosti: z vrečko za pečico Maggi je priprava mesnih jedi lažja kot kdajkoli prej.
2013. - izboljšana kakovost receptov MAGGI
Začne se nova pobuda za izboljšanje kakovosti znamke MAGGI. Ta je vidna že v 150 izboljšanih receptih, ki so bili dodelani do poletja
2015. Mnoge stranke se strinjajo, da so zdaj še okusnejši.
2016. - nova ponudba omak in predstavitev družine Fixe
MAGGI postaja vedno boljši, in sicer brez ojačevalnikov okusa v osnovnih in delikatesnih omakah, s preglednim seznamom sestavin v moderni embalaži z nasveti za recepte. Novi izdelki MAGGI družine fix in sveže pa poskrbijo, da še otroci z veseljem posežejo po zelenjavi.
Danes
Danes po več kot 100 letih je vsako sekundo z izdelki MAGGI pripravljenih 4.600 porcij hrane po vsem svetu.
MAGGI v Sloveniji
Izdelki MAGGI že dolgo obstajajo na slovenskem trgu, podjetje Nestlé Adriatic pa posluje od leta 2008. Poleg Slovenije, Adriatic regija obsega še Hrvaško, Srbijo, Bosno in Hercegovino, Črno goro, Kosovo in Severno Makedonijo. Konec leta 2017 je regija Nestlé Adriatic postala del večjega trga Nestlé Jugovzhodne Evrope, ki skupaj z Romunijo in Bolgarijo zajema 50 milijonov potrošnikov.
Izdelki MAGGI so najprej obsegali prodajni program juh in jušnih kock. Leta 2012. je bila uvedena
nova kategorija dodatkov jedem, in sicer MAGGI »Ideja za«, ki potrošnikom ponuja ideje za kosilo.
Od leta 2019. prodajni program obsega tudi MAGGI noodles.