Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Sodobni način življenja je zahteven, dnevi so prekratki in včasih le s težavo uspemo narediti vse, kar smo si zadali. Poleg vsakodnevnih delovnih obveznosti želimo še poskrbeti zase in za svojo družino ter se pravilno prehranjevati.

MAGGI vam priskoči na pomoč z novimi Super juhami, s katerimi si lahko pripravite topel in okusen obrok.

MAGGI Super juhe so pripravljene po natančnem proizvodnem postopku in iz skrbno izbranih sestavin. Obogatene so z vitamini C, B6 in B12, ki skupaj prispevajo k normalnemu delovanju imunskega sistema.

Poskusite kremno juho z brokolijem, cvetačo in špinačo ali osvežilno zelenjavno juho z dodatkom kurkume ali pa izberite bistro piščančjo juho z ingverjem.

Vaša naloge je le, da jih poskusite – MAGGI pa poskrbi za bogastvo okusov in vam z nasveti pomaga doseči uravnoteženo prehrano.

Koraljka Novina

Preberite več o dobrih lastnostih vitaminov C, B6 in B12, o katerih piše Nestléjeva nutricionistka Koraljka Novina:

Vitamini C, B6 in B12 prispevajo k normalnemu delovanju imunskega sistema, delovanju živčnega sistema in proizvodnji energije. Pomagajo zmanjševati utrujenost in izčrpanost. Kot sestavni del dobrih življenjskih navad pa je pomembna tudi raznolika in uravnotežena prehrana ter telesna dejavnost.

Vitamin B12

Vitamin B12 (cianokobalamin) je v vodi topen vitamin skupine B. Uravnava nastajanje krvnih celic in vključevanje železa v telo. Lahko ga štejemo tudi za nekakšen protivnetni vitamin, saj znižuje raven homocisteina - molekule, ki spodbuja vnetne procese v telesu. V primeru pomanjkanja vitamina B12 se pojavi perniciozna anemija in pomanjkanje krvnih celic, zato je ta vitamin bistvenega pomena za zdrav živčni sistem in preprečevanje bolezni srca in ožilja. Absorbiramo ga iz živil živalskega izvora: mesa, rib, jajc in drobovine, zato je dodajanje tega vitamina vsekakor priporočljivo za vegane.

Vitamin C (askorbinska kislina)

Vitamin C je vitamin, ki je najbolj znanstveno preučen. Poznan je kot močan antioksidant, ki spodbuja obrambo kože in sluznic pred oksidativnim stresom iz okolja. V telesu ima zelo pomembne naloge: nujen je v procesu tvorbe kolagena, pomaga pri delovanju obrambnega sistema telesa in sicer s spodbujanjem aktivnosti belih krvnih celic ter povečanjem ravni interferona. Vitamin C povečuje tvorbo protiteles in spodbuja izločanje timusnih hormonov. Poleg tega pomaga pri absorpciji železa in s tem pri tvorbi rdečih krvnih celic, deluje kot antihistaminik in tako lajša simptome alergij. K priljubljenosti tega vitamina je pomembno prispeval dvojni nobelovec dr. Linus Pauling, ki je prvi odkril izreden pomen vitamina C za vzdrževanje močnega imunskega sistema. Danes vemo, kako vitamin C prispeva k obrambni sposobnosti telesa, saj omogoča delovanje različnih celičnih funkcij, ki podpirajo prirojeno in pridobljeno imunost. Bogate vire vitamina C najdemo v skupinah sadja in zelenjave, ki jih uživamo ​​sveže: paprika, brokoli, citrusi (grenivke, mandarine, pomaranče in limone), ne smemo pozabiti tudi na šipek in granatno jabolko. V zimskih mesecih je kislo zelje zagotovo zelo priljubljena jed in tudi odličen vir tega koristnega vitamina. Visoko vsebnost vitamina C imata tudi cvetača in brstični ohrovt.

Vitamin B6

Vitamin B6 (piridoksin) igra pomembno vlogo pri vzdrževanju številnih funkcij našega telesa: sodeluje pri razgradnji beljakovin, proizvodnji rdečih krvnih celic, pri uravnavanju hormonske aktivnosti in sproščanju energije pri presnovi. Prispeva tudi k normalnemu delovanju imunskega sistema in vpliva na normalne psihološke funkcije. Potreben je za razmnoževanje celic, zato ima pomembno vlogo pri pravilnem delovanju imunskega sistema, sluznic, kože, rdečih krvnih celic in možganov. Pomembno je, da ga ne primanjkuje med nosečnostjo. Vitamin B6 je široko zastopan med živili, večji viri tega vitamina pa so polnozrnata žita, oreški in stročnice.

 

Office of Dietary Supplements; ODS, Office of Disease Prevention, Office of Director, National Institutes of Health, Department of Health and Human Services USA link: Vitamin B12 - Consumer (nih.gov) // Vitamin B6 - Health Professional Fact Sheet (nih.gov) // Balz F. Antioxidant vitamins and heart disease. Presented at the 60th Annual Biology Colloquium, Oregon State University, Corvallis, Oregon, February 25, 1999. // Hemilä H. Does vitamin C alleviate the symptoms of the common cold? A review of current evidence. Scand J Infect Dis 1994;26:1–6.